Našim meziodběratelům poskytujeme:
- Velmi zajímavé základní a množstevní rabaty dle počtu odebraných kusů
- Systém pro snadné objednávky přes váš VO účet
- Dostatečné množství zboží skladem u našich dovozových produktů a online dostupnost
- Okamžité poradenství, konzultace a výpomoc po telefonu dle vaší potřeby
Prezentace produktů
- Podklady pro prezentaci na vašich webových stránkách a e-shopech (prostřednictvím individuálních XML feedů, pro ruční zadávání přístup na náš SharePoint server se všemi podklady)
- ZDARMA propagační materiály, produktové listy, MO a VO ceníky a jiné materiály
- ZDARMA vytvoření produktových listů v PDF s vaším logem a kontakty
- 3D fotografie produktů
- Youtube kanál s videi produktů
Podpora produktů
- ZDARMA zapůjčení produktů na výstavy a veletrhy včetně dodání propagačních materiálů a produktových listů s vaším logem
- Roll up s prezentací produktů – bez kontaktů na distributora
- ZDARMA zapůjčení produktů na vaše prodejny, showroomy
- ZDARMA zapůjčení produktů vaším zákazníkům na odzkoušení
- Velmi výrazná sleva na předváděcí produkty
Dodání zboží
- Při objednání zboží „SKLADEM“ do 11.00 hod expedice ještě týž den
- Dodání zboží na dobírku, popř. po úhradě proforma faktury
- Po minimálně 3 odběrech možnost uzavření Rámcové kupní smlouvy (RKS) – odběr zboží na fakturu se splatností
- Možnost využití našich skladových zásob a zasílání zboží přímo k vašemu zákazníkovi
- Možnost sjednat si vlastní přepravu k vašemu zákazníkovi
Reklamace – servis
- V případě nahlášení poruchy přístroje okamžité poradenství, konzultace a výpomoc po telefonu
- Vlastní servisní středisko pro rychlé vyřízení reklamací a pozáručních oprav
- Řešení reklamací a oprav v co nejkratším termínu (pokud máme náhradní díly skladem, jsem schopni vyřešit i do 5-ti pracovních dní)
- Možnost předání veškeré komunikace se zákazníkem – vše za vás vyřešíme
- Na reklamované zboží si sami sjednáme přepravu přímo od vašeho zákazníka
- ZDARMA zapůjčení náhradního zařízení po dobu reklamace
- Možnost zapůjčení náhradního zařízení po dobu pozáruční opravy
Uzavření rámcové kupní smlouvy (RKS)
Po minimálně 3 odběrech zboží na dobírku nebo proforma fakturu nabízíme partnerům možnost uzavření RKS
Po podpisu RKS nabízíme:
- Možnost odběru na fakturu s odloženou splatností (čl. 6.5 RKS).
- Prodloužení záruky na zboží o délku skladování (než se zboží dostane k zákazníkovi) (čl. 9.5 RKS).
- Možnost bezplatně odstoupit od kupní smlouvy (zákazník Vám stornuje objednávku poté, co jste zboží u nás již objednali) (čl. 8.1 RKS).
- Po vzájemné dohodě možnost zrušit kupní smlouvu (zákazník Vám zboží vrátí v zákonné lhůtě) (čl. 8.1 RKS).
- Možnost zasílání zboží přímo Vašim zákazníkům s Vašimi štítky – rychlejší dodání, úspora peněz.
** Náhled RKS vám zašleme na vyžádání**